hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

Trump 10-ről 25 százalékra növelné a kínai importárukra kivetendő védővámokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A hazánk számára kedvező világgazdasági folyamatok, az alacsony energiaárak és kamatok korszaka véget ért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Jean-Claude Juncker többek között az amerikai szójabab európai importjára is ígéreteket tett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A két ország megállapodásának legnagyobb nyertesei az agrártermelők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

Az Európai Unió után India és Törökország is válaszolt az amerikai intézkedésekre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A valutalap reagált miután Donald Trump nem írta alá a G7 zárónyilatkozatát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

2,8 milliárd eurónyi amerikai termékre vet ki védővámot várhatóan júliustól.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Több mint száz amerikai termékre. A felek hosszú távú kereskedelmi harcra készülnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

Harley Davidson, bourbon whisky, narancslé szerepel a büntetett termékek között. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.