hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3042
#1
Élelmiszer Online
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Összesen 14 kereskedelmi forgalomban kapható terméket vizsgált meg a TVE.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-30

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Az általuk híressé vált ikonikus karakterek bőrébe bújva szerepelnek a kisfilmben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Dinamikusan nőtt itthon az online kereskedelemben gyakran vásárlók aránya tavaly.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#9
Élelmiszer Online
2019-01-24

Hosszú idő után most először 5 százalék alatti lett a kiskereskedelmi forgalom növekedése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Kissé romlottak az üzleti és a fogyasztói várakozások.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.