hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2865
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

168 helyi közösségépítő program megvalósulását támogatja a Tesco.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A legerősebb ösztönző: "az ott, ahol éppen van a vásárló." 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

A győri sorban a harmadik új koncepció szerinti áruház lesz Magyarországon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Nem csoda, hogy a Microsoft szeme előtt is valamilyen hasonló koncepció lebeg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Harcol a lánc az élemiszer-pazarlás ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A különböző utóvizsgálatok ellentétes eredményei miatt döntött a lépés mellett a termék gyártója.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Megerősödik az unión belüli kereskedelem irányítása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.