hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2894
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Minimum 20 ezer forintot mindenképpen ki kell csengetni a tanszerekért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Számos forma, minta, szín, méret és fazon szerepel a választékban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Górcső alá vette a magyarok frissgyümölcs-vásárlási szokásait a GfK.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A vállalat tavaly 15,3 százalékkal több árbevételt ért el az előző évinél.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Jean-Claude Juncker többek között az amerikai szójabab európai importjára is ígéreteket tett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-07-26

Az első hat hónapban a 3,5 tonnánál nagyobb, regisztrált járművek száma 354 ezerre nőtt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Az árrugalmasság segítségével a jövőre vonatkozóan tudunk döntést hozni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-20

Autista vásárlói érdekében heti egy "csendes órát" vezetett be a brit Morrisons szupermarketlánc.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.