hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2953
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Tavaly óta mindamellett nem változott a nem eredeti termékek iránti hazai kereslet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-10

Hagyományteremtő célzattal útnak indított programra invitált a Hilltop.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A tisztító-, öblítő- és a centrifugálóképességük, mellett az áram- és vízfogyasztásukat is megvizsgálták.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A vásárlásaikat most már inkább digitális úton intézik el.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Az Agrárminisztérium a jelenlegi kormányzati ciklus végére dolgozhatja ki a rendszert.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.