hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 244
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

2009 és 2016 között tovább nyílt az olló a gazdagabb és a szegényebb települések között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Novemberben egy új áruház átadása mellett további öt egységében is komoly fejlesztést hajtott végre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-29

A 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés után az épület főfrontja új homlokzati megjelenést kapott.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A teljes éves értékesítés átlépheti a 10 ezermilliárdos küszöböt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

Mindegyik üzlet eladóterét gyökeresen átalakították.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Hazánkban az  összesített online kiskereskedelmi forgalom csaknem 20 %-al, mintegy 25 milliárd forinttal több.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.