hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Az államtitkár szerint a szoptatás kérdése néha távolról ugyan kicsinek tűnik, de jelentősége óriási.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-29

Elkészült a Dreher Sörgyárak 2015-ös évi átfogó piaci elemzése. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-09

Semennyit. Szeptember 9. a Magzati Alkohol-szindróma Világnapja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-03

A témában illetékes hazai szakmai szervezetek harcot hirdettek a jelenség visszaszorítása érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-12

2016-ban is folytatja Ésszel iszom! nevű programját a sörgyártó.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-04

Az elmúlt két évben a hungarikumok száma 25-ről 54-re emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-15

Ezen az őszi napon született Szent-Györgyi Albert.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2015-06-16

A kezdeményezés célja a kisdedkori helyes táplálás támogatása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-09

A friss növényi alapanyagok újrafelfedezésére hívnak a gasztroszakértők.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-27

Nem véletlen, hogy gyerekekkel foglalkozó szakmai szervezetek között jött létre az együttműködés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.