hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 743
#1
Élelmiszer Online
2019-01-22

Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia magyarországi nagykövetével tárgyalt az agrárminiszter.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egy ír férfi az európai piacra léphet Supermac's nevű étteremláncával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A baromfihúsfogyasztást ösztönöznék a marketingakcióval.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A Szerencsi Bonbon Kft. értékes ajándékot kapott a Nestlétől. Magyarországon ilyen gesztust soha, egyetlen nagyvállalat sem tett, de talán a világban sem találnánk rá példát.

#9
Élelmiszer Online
2018-12-11

Dr. Zwack, das is ein Unikum! – a régi, Habsburg császári felkiáltás napjainkban is megállja helyét.(x)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Nagy élelmiszeripari gyártók csatlakoztak a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán programhoz. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.