hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 707
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-04

Fazekas Sándor: új védjegy garantálja a magyar élelmiszerek GMO-mentességét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt védjegyet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Meglehetősen pozitív képet festett az ágazat jelenlegi állapotáról az agrárminiszter.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-01

Az Adidaséhoz hasonló védjegyet nem használhatja a Shoe Branding Europe.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

A kamara újabb osztálya a tisztességes kereskedelem mellett száll síkra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

A NAK Élelmiszer-feldolgozási osztálya elsődleges feladatának tartja az Áfacsökkentés folytatását.  

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Akik megvizsgálják az áru eredetét a Magyar Termék védjegyeit tartják a leginkább megbízhatónak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.