hirdetés
2018. január. 21., vasárnap - Ágnes.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 690
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

A Magyar Halászati Operatív Program keretében 2,6 milliárd forintot fordítanak a célra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A kétpilléres szerkezetét és a közvetlen kifizetések rendszerét fenntartanák 2020 után is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Sarródon folytatódott a Nemzeti Parki Termék Körút.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

2017-ben is megrendezik a hagyományos terméket előállító közösségek ünnepét.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-14

Fazekas: A nemzeti parki védjegyes termékek terjedése támogatja a gazdasági növekedést.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.