hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 662
#1
Élelmiszer Online
2017-07-18

Keddtől vezeti be Magyarországon a BURGER KING® a Grilled Dogs termékcsaládot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Ismét tárgyalhatják az önkényuralmi jelképek kereskedelmi célú használatáról szóló törvényjavaslatot.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-07

Köztük élelmiszereknek és kézműves termékeknek.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-29

Kevés kockázatos anyagot tartalmaznak és hatékonyak az alumíniummentes férfi dezodorok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A névhasználatot illetően a felek még március végén jutottak egyességre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az élő sertés felvásárlási ára nemkülönben.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-10

Tíz közép-európai és nyugat-balkáni ország összehangolja a GMO-ra vonatkozó politikáját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Országos eredetvédelmi fórumsorozatot indított a Földművelésügyi Minisztérium.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.