hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 676
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Számos hátránnyal rendelkeznek a Távol-Keletről beáramló készítmények.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-23

Közel 5 000 tonna élelmiszert mentett meg idén az Élelmiszerbank az élelmiszeripari partnereivel.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-22

Nyereményjáték-akciót indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

A témában a tagállamoknak csupán szűk mozgásterük van.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-17

Görböc, Rozs és Szalmaláng: ez a három termék nyerte az idén a Magyar Pékszövetség versenyét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.