hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A mészárosokat nem kellett sokáig győzködni, hogy itthon dolgozzanak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-01

Újabb véleményvezér ügye zárult kötelezettségvállalással.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Sikeresen zárta le első véleményvezérrel kapcsolatos ügyét a hivatal. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Ingyenesen letölthető az Influencer Magazin. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

A gaming immár világszerte elismert és népszerű sportágnak számít.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-30

Néhány gyakorlati tanács, hogy nagyobb eséllyel indulhassanak az idei megmérettetésen.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-22

És magyar tervezők ruhadarabjait, kiegészítőit.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-12

Vagy pénzkidobás? Közös kutatás a Sakkommal 2017 buzzwordjéről! (X)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.