hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Mintegy húsz kiállító mutat be csokoládékat, bonbonokat, és egyéb édességeket novemberben.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-06

Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter & Gamble együttműködése

#3
Élelmiszer Online
2017-05-09

A cég hetedik éve rendezi ”Egészség hét” néven programsorozatát az egészségvédelem jegyében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-07

Tojásfesztiválok ihlették.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-17

Az Olaszországban lebonyolított eszem-iszom vasárnapig tart.

#6
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2015-11-28

A Magyar Vöröskereszt így mondott köszönetet a régió borászatainak nyári véradókampánya támogatásáért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-27

A Coca-Cola adományozási akciója egész nyáron folytatódik. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2014-07-16

Éppen ezért Egészség hetet rendez a vállalatcsoport.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-19

Az Országos Vérellátó Szolgálat reményei szerint az újfajta rendszer megkönnyíti a véradók még gyorsabb kalóriapótlását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-01-14

A hungarikumok jegyében zajlik az idei Széchenyi-bál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.