hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online
2017-07-06

Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter & Gamble együttműködése

#2
Élelmiszer Online
2017-05-09

A cég hetedik éve rendezi ”Egészség hét” néven programsorozatát az egészségvédelem jegyében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-07

Tojásfesztiválok ihlették.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-17

Az Olaszországban lebonyolított eszem-iszom vasárnapig tart.

#5
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2015-11-28

A Magyar Vöröskereszt így mondott köszönetet a régió borászatainak nyári véradókampánya támogatásáért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-27

A Coca-Cola adományozási akciója egész nyáron folytatódik. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2014-07-16

Éppen ezért Egészség hetet rendez a vállalatcsoport.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-19

Az Országos Vérellátó Szolgálat reményei szerint az újfajta rendszer megkönnyíti a véradók még gyorsabb kalóriapótlását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-01-14

A hungarikumok jegyében zajlik az idei Széchenyi-bál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-12

Így juthat egy zacskó ingyen szaloncukorhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.