hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 263
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A rendezvényre 17 országból 300 kiállító jelentkezett és több mint 50 ezer látogatót várnak.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-07

A magyarországi vállalatok 78 százalékát érte valamilyen IT-biztonsági incidens az elmúlt évben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Vizsgázni a tananyag elolvasását követően 2019. január 14. és december 13. között lehet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A cél, hogy a mostaninál kevesebb vadkárt kelljen elviselniük a növénytermesztéssel foglalkozó gazdáknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

Már hatályosak a NAK és a MAGOSZ által kezdeményezett, a földforgalmat érintő törvénymódosítások.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

A tervezet a NAK és az Országos Magyar Vadászkamara szakmai és finanszírozói közreműködése mellett készült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A kamara a termőföldek forgalmának szabályozásával kapcsolatban tett javaslatokat a programcsomagban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.