hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Nem kényszerül többé bértárolásra a Somogy megyei létesítmény.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A Nébih laboratóriumában lankadatlanul folynak a vizsgálatok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Már az ukrán-magyar határhoz közel kilőtt egyik vaddisznóban is kimutatták a vírust a hatóságok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Kistapolcsányi Erdészet és a Vértesi Erdő Zrt. 340 milliós uniós támogatásból közös programot valósít meg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az étteremben számos – adminisztratív, higiéniai és élelmiszerbiztonsági – hibát tártak fel az ellenőrök.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szombati gasztronómiai találkozó történetében idén új időszámítás kezdődött el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Van ahol éves szinten 50 százalékkal megcsappant a méhállomány.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-03

Hazánk különböző területeiről érkező sonka, kolbász, torma, mustár, savanyúság sem maradhat ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.