hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 62
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az étteremben számos – adminisztratív, higiéniai és élelmiszerbiztonsági – hibát tártak fel az ellenőrök.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szombati gasztronómiai találkozó történetében idén új időszámítás kezdődött el.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Van ahol éves szinten 50 százalékkal megcsappant a méhállomány.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-03

Hazánk különböző területeiről érkező sonka, kolbász, torma, mustár, savanyúság sem maradhat ki.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Az FM a vadhús és a halhús áfáját mérsékelné.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-14

Hogyan párosítsuk a sört a kedvenc ünnepi fogásokkal?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

Elkészült, és széles körű társadalmi, szakmai vitára bocsátották azt a stratégiai programot, amely 35 évre kívánja kijelölni a magyar élelmiszergazdaság fejlődésének főbb irányait. A „Minőségi élelmiszert Magyarországnak és a világnak” című tervezetről, annak legfontosabb céljairól, hangsúlyairól Fazekas Sándor földművelésügyi minisztert kérdezte az Élelmiszer.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-17

A sörkorcsolyák esetében pályázat indult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.