hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 899
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-20

Borús időszak köszönhet be a sajt-, joghurt- és vajkedvelő britekre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A kormány jövőre ennyivel támogatja a határ menti gazdaságfejlesztési projekteket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Akár több mint 15 ezer látogató is megfordulhat az eseményen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-25

A magyar fogyasztók többségében bizalmatlanságot kelt az adalékanyagok hivatalos neve.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A vállalatok jelentős része nem érzi magát kellően felkészültnek saját működése forradalmasítására.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.