hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 804
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

A boltokban a tavalyi év elejéhez képest több mint 50 százalékkal nőtt a készítmény ára.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-03

A gabonafélék, cukor és tejtermékek nyomták meg az élelmiszerár-indexet.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

A tejzsír és a tejszín árát is drágítja az őrületes tempóban növekvő kereslet. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Nem úgy a nőket.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-26

A hazai kkv szektor nagyrészt stabil, viszonylag komoly múlttal rendelkező cégekből áll.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.