hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

Újabb, méhek kezelését célzó szert vont ki a forgalomból a Nébih.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A termék egyes tételeiben fipronilt azonosítottak a Nébih szakemberei.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Lehet, hogy a vegyszereknek az eddig véltnél kisebb szerepe volt a rovarok tömeges elhullásában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

A kínai dömpingmézzel kapcsolatban még nem várható előremozdulás az Európai Bizottságtól.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-06

Közepes alatti termés, alacsony felvásárlási ár és egy, a méheket tizedelő kórokozó terjedése is nehezítette a munkát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-06

A kitörésre még várni kell.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-27

Egy globális program keretében tízezer méhre aggattak nyomkövető érzékelőket a kutatók.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-17

A varroa atka elleni védekezést segítik elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.