hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

A vasárnapi boltzár fő nyertesei a hétfő és a csütörtök. A hét utolsó napján a vásárlások 84-ről - 36%-ra estek vissza.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az Európai Unió 28 országában 2,1 százalékos lesz a kiskereskedelmi forgalom átlagos bővülése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Előbb az esetlegesen bevezetett ünnepi zárva tartás hatásai felől szeretnének bebizonyosodni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-06

Az Ipsos felmérése szerint a lakosság kétharmada fél év elteltével sem ért egyet az intézkedéssel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-22

Varga Mihály a főszezonban sem enged a Balatoni Szövetség kérésének.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-28

 Mit gondolnak a láncok a vasárnapi zárva tartásról?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-27

Márciusban 6,5%-os volt a gyarapodás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-06

Jó részt az új rendszer piactisztító hatásával magyarázható a méretes növekedés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.