hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 102
#1
Élelmiszer Online
2018-02-23

Hétfőn nulla órára hozzák előre a munkakezdést.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Andrzej Duda lengyel elnök aláírta kedden az üzletek vasárnapi nyitva tartását korlátozó törvényt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

A KDFSZ aláírásgyűjtésbe kezdett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem bírják a versenyt, a béremeléseket és az online kasszákat sem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Szinte garantált húsvétkor a rekordforgalom.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

Az üzletember szerint a multiellenes törvénycsomag miatt nincs helyük a közéletben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Európában a legkevesebbet a lengyelek dolgoznak vasárnap is, utánuk a portugálok és a horvátok. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Előbb az esetlegesen bevezetett ünnepi zárva tartás hatásai felől szeretnének bebizonyosodni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-09

A külföldi érdekeltségű élelmiszer- áruházak közül csupán a Spar lóg ki a sorból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

A kormány 12 órakor már kötelezően bezáratná az üzleteket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.