hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

A KDFSZ aláírásgyűjtésbe kezdett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem bírják a versenyt, a béremeléseket és az online kasszákat sem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Szinte garantált húsvétkor a rekordforgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

Az üzletember szerint a multiellenes törvénycsomag miatt nincs helyük a közéletben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Európában a legkevesebbet a lengyelek dolgoznak vasárnap is, utánuk a portugálok és a horvátok. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Előbb az esetlegesen bevezetett ünnepi zárva tartás hatásai felől szeretnének bebizonyosodni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-09

A külföldi érdekeltségű élelmiszer- áruházak közül csupán a Spar lóg ki a sorból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

A kormány 12 órakor már kötelezően bezáratná az üzleteket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

A Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség támogatja a vasárnapi munkavégzés korlátozását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-26

Havi két szabad vasárnap és legfeljebb nyolc órás munkanap a csomagban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.