hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 70
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A húsokat kiváltó, proteinben gazdag élelmiszerek piaca rendületlenül színesedik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A glutén- és laktózérzékenyeket, illetve a vegánokat is megilleti a gasztrokamionos életérzés.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-25

"Sokat tehetünk a Földért, ha elhagyjuk a szarvasmarha-fogyasztást és helyette zöldségeket fogyasztunk.”

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Az idényhez köthető termékeket immár online is meg lehet vásárolni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Tofuvaj, mint olyan, nem létezik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

A nyomokban állati zsiradékot tartalmazó ötfontos ellen petíció is indult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.