hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 76
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A táplálkozási ajánlások szerint naponta fél liter tejet, sajtból 6-7 dkg-ot kellene fogyasztanunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Egy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségűvé nyilvánított projekt eredményeként válik azzá.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A METRO alapanyag-trendriportja szerint 2018 az alternatív hozzávalók éve lesz

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-09

A balatonszemesi Kistücsök Étterem séfhelyettese vitte el a díjat - sokak szerint bejött a papírforma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A húsokat kiváltó, proteinben gazdag élelmiszerek piaca rendületlenül színesedik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Remélhetőleg a képességei kihasználatlanok maradnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A glutén- és laktózérzékenyeket, illetve a vegánokat is megilleti a gasztrokamionos életérzés.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-25

"Sokat tehetünk a Földért, ha elhagyjuk a szarvasmarha-fogyasztást és helyette zöldségeket fogyasztunk.”

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.