hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-30

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

A testápoló krémek közül az arckrémek piaca növekedett a legnagyobb mértékben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Kerekes Péter a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának új ügyvezetője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Tovább bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca - az élelmiszer szegmensben  minden csatorna növelni tudta értékesítését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

Értékben 8,2 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-31

Top 10 leggyorsabban bővülő háztartási vegyi áru kategória.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

2017 harmadik negyedévében a magyarországi kiskereskedelem forgalma 5,3 százalékkal nőtt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.