hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online
2018-11-28

A maglódi ételudvaron bevezetett környezetbarát eszközök 100%-ban növényi alapanyagból, kukoricarostból készülnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kik és hol számíthatnak NAV-revizorokra? – Itt a friss lista.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Minap lezárult ellenőrzési akciója során a vállalkozások negyedénél talált valamilyen szabálytalanságot a NAV.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-29

Mert idei Gastro&Hotel Design versenyünk pályázati idejét  még egy héttel meghosszabbítottuk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#6
Élelmiszer Online
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A Rama Jótékonysági Receptműhely gyerekekkel együtt ünnepli a költészet napját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A budapesti gálán mutatják be a Michelin-kalauz európai éttermeinek friss listáját is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.