hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4966
#1
2018-08-31
23:00:00

Mentes-M Díj
A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Mutassa meg, hogy ön gyártja, forgalmazza a legjobb, legízletesebb hazai mentes termékeket!
Nevezési határidő: augusztus 31.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Egyetemi projekt keretein belül fejlesztik a hazai zöldségek és gyümölcsök versenyképességét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A legtehetségesebb feltörekvő zenekart keresik a Lángoló Gitárok és a fesztivál közös versenyén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Két arany- és két ezüstérmet nyert az italaival.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Az „eszkimós” védjegyű Mirelite a fagyasztott termékek között a világ második legrégebbi márkája.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A gombaházak és hűtőházak létesítésére kiírt pályázatból az első megvalósult hűtőházat adták át Csornán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A kivitel az első négy hónapban ötödével bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.