hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4898
#1
2018-08-31
23:00:00

Mentes-M Díj
A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Mutassa meg, hogy ön gyártja, forgalmazza a legjobb, legízletesebb hazai mentes termékeket!
Nevezési határidő: augusztus 31.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

Mintegy 6,5 százalékkal járul hozzá a magyarországi bruttó nemzeti össztermék előállításához.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Az elmúlt években ötödével nőtt az üzletek forgalma, húszezerrel csökkent a boltok száma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-25

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk  a hazai piac legkiemelkedőbb mentes termékeit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A mezőgazdaság fiatalítását célozta a pézintézet pályázata.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A magyar világcsúcs érintetlen maradt a nemzetközi versenyen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

A hatóság nem fogja büntetni a kis cégeket az adatvédelmi hiányosságok miatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Május 28-án kezdődik rendezik meg hazánk legrangosabb pálinkaversenye.

#10
Élelmiszer Online
2018-05-24

Az Euronics elektronikus polccímke rendszert érintő tesztidőszakának győztese a Szintézis ZRt.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.