hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5039
#1
2018-10-03
18:00:00

Mentes-M Díj
Díjátadó: október 3., 18.00,  Corner Rendezvényterem

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-25

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Az adószakemberek az egyablakos rendszert támogatják.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az ikonikus cukorka gyártását Törökországba helyezi át a Mondelez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az AKI önként kitölthető kérdőívek segítségével próbál fogalmat alkotni a jelenlegi helyzetről.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Great Taste Awards szakmai zsűrije ismét 3 csillaggal díjazta a Donum Terrae termékét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Tescót el kezdte nyugtalanítani a zavartalan nagy-britanniai előretörésük.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.