hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5134
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A külföldi szakértők által legjobbnak ítélt magyar borokat lehet megízlelni az eseményen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Az EXIM folyósított hiteleinek összege idén is meghaladja a 300 milliárd forintot.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Karácsonyig.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-12-05

Európa egyik legversenyképesebb befektetési lokációja maradhat Magyarország a jövőben is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-04

Ki eszi ki a fát díszítő szaloncukrot a csomagolásból?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.