hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 450
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-05

Ha akarnák, sem tudnák titkolni, miről állapodott meg a két cég. Érinti a vásárlókat is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Végrehajtható az irányításszerzés a Hungerit felett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A GVH szerint nincs akadálya a tranzakciónak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kiskereskedelmi óriásokat is érintő vizsgálatai során a GVH nem talált áregyeztetés nyomára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A legnagyobb vállalkozás módosítja a feltehetőleg versenykorlátozó szerződéseit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

A cég tájékoztatási kampányba kezd, és megfelelési programot vezet be.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hasonló kérdések vetődnek fel a V4+ országok versenyhivatalaiban.

#10
Élelmiszer Online
2018-01-25

A végrehajtási tilalom megsértése miatt bírságolt a GVH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.