hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 458
#1
Élelmiszer Online
2019-01-14

Az eMAG hangsúlyozta, hogy teljes mértékig együttműködnek a GVH-val az ügy tisztázása érdekében.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-10

Újabb cég Black Friday-akciója miatt indult versenyfelügyeleti eljárás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

A karitatív célú kommunikáció is sértheti a fogyasztóvédelmi szabályokat

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A GVH megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen gyakorlatot folytatott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

A GVG gyanúja szerint valótlan árkedvezményeket ígérhetett az Alza.hu „Black Friday” akciója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-05

Ha akarnák, sem tudnák titkolni, miről állapodott meg a két cég. Érinti a vásárlókat is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Végrehajtható az irányításszerzés a Hungerit felett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.