hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 448
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A GVH szerint nincs akadálya a tranzakciónak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kiskereskedelmi óriásokat is érintő vizsgálatai során a GVH nem talált áregyeztetés nyomára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A legnagyobb vállalkozás módosítja a feltehetőleg versenykorlátozó szerződéseit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

A cég tájékoztatási kampányba kezd, és megfelelési programot vezet be.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hasonló kérdések vetődnek fel a V4+ országok versenyhivatalaiban.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-25

A végrehajtási tilalom megsértése miatt bírságolt a GVH.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Reklámjaiban a NUMIL megtévesztően sugallta, hogy a termékeit illető ajánlások tudományosan megalapozottak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.