hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 442
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hasonló kérdések vetődnek fel a V4+ országok versenyhivatalaiban.

#2
Élelmiszer Online
2018-01-25

A végrehajtási tilalom megsértése miatt bírságolt a GVH.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Reklámjaiban a NUMIL megtévesztően sugallta, hogy a termékeit illető ajánlások tudományosan megalapozottak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Bírságcsökkentéssel ösztönzi a cégek által okozott fogyasztói hátrányok orvoslását a hatóság.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A közbeszerzéseken induló ajánlattevőket és a tendert kiíró ajánlatkérőket látja el tanácsokkal program.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-01

Újabb véleményvezér ügye zárult kötelezettségvállalással.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Sikeresen zárta le első véleményvezérrel kapcsolatos ügyét a hivatal. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.