hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 290
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

A gabonafélék között egyre erősebb a kukorica és a repce pozíciója.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A gabonafélék vetésterülete nőtt, a zöldségféléké csökkent.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A területek 90 százalékán jó vagy közepes minőségűek a növényállományok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Még a hazai igényeket sem lehet kielégíteni a mennyiségből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A jó idő beköszöntével lassan megszűnnek a belvizes területek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

1500 hektárral fog elmaradni a korábbi évek átlagától.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-26

A sok őszi eső elmosta a búza, de megágyazott a tavaszi árpa lehetőséginek az unióban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

Gondoskodni kell az elvezetéséről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

Közreműködésével nemesített búzafajtákat termelik az ország vetésterületének több mint 50%-án.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.