hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 315
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A zöldségféle kilója elérte az ezerkétszáz–ezerháromszáz forintot a kofáknál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Az agrárminiszter is felszólalt a Magyar Professzionális Méhészek Egyesületének kétnapos kongresszusán.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-25

Az évente feldolgozott csemegekukorica 95 százalékát több mint 20 európai országba exportálja a Bonduelle.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.