hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 298
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Míg a zöldborsó terméseredménye elszomorító, a csemegekukoricának kedvezett az időjárás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A kontinens számos országában súlyos terméskiesést okozott az aszály.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

Közzé tette tonnánkénti tájékoztató árait a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Ilyen mértékű drágulás még a lakosságnak se jelente túl nagy terhet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-03

Gabona gyorsjelentés: összeért az árpa és a repce, a búza minősége megfelelő.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A szokásosnál sokkal korábban kezdődött meg az őszi vetésű növények betakarítása a rendkívüli időjárás miatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-26

A tavalyi számok után ez nem is sok: 2016-ban rekordmennyiségű gabona érkezett a raktárakba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

A gabonafélék között egyre erősebb a kukorica és a repce pozíciója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.