hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 307
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Az eddigi termés minőségében nincs hiba.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A növény hazai termőterülete az utóbbi években jelentősen nőtt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

Csökkent idén a napraforgó ára és hazai vetésterülete - a kiemelkedő hozam mellett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Közös napraforgó és szója fajtabemutató rendezvényt tartott a NAK és a Nébih.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Míg a zöldborsó terméseredménye elszomorító, a csemegekukoricának kedvezett az időjárás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.