hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 374
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A szervezet újabb öt évre szavazott bizalmat a szakembernek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Elképesztő okokból landol a szemétben rengeteg élelmiszer.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

5 cég összefogása kellett a rendhagyó szülemény létrehozásához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A jó idő beköszöntével lassan megszűnnek a belvizes területek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-04

Fazekas Sándor: új védjegy garantálja a magyar élelmiszerek GMO-mentességét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Létezik indítvány, amely szerint az összes neonikotinoid-hatóanyag felhasználását be kellene szüntetni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Innovációs „Oscar-díjas” magyar popcornból küldenek kóstolót Scarlett Johanssonnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.