hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 407
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Az idei termés valószínűleg elmarad a tavalyitól.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Az átmenő készletek az előző évekhez hasonlóan nagyon alacsonyak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

A kazahoknak a szarvasmarha tenyészállatok mellett tejelő marha, bárány, baromfi, sertés és vetőmag importjára is szüksége van.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Az erőgépek mellett többek között vetőmagok és a növényvédő szerek kínálata is bővült.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A NAK a vizsgálati eredmények becsű módszer szerint értékelt listáját ajánlati fajtalistaként kezeli.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

Már hatályosak a NAK és a MAGOSZ által kezdeményezett, a földforgalmat érintő törvénymódosítások.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.