hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 364
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Február 28-ig lehet pályázni a Civil Iránytű Alapítvány és a Syngenta programjára.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Ígéretesen indult az év a szántóföldi növénytermesztők számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-09

Újra „felfedeztek” egy haszonnövényt Magyarországon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-05

Közepes vetőmag keresletre lehet számítani idén a tavaszi kalászosok esetében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Tavaly Magyarországon minden idők második legjobb hektáronkénti hozamát érték el a gazdák.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-08

Lezárult a VSZT, valamint a GOSZ idei kukorica posztregisztrációs fajtakísérlete.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.