hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1960
#1
Élelmiszer Online
2018-06-20

Egy nappal a foci vb előtt hatalmas gólt lőtt a Szintézis a kereskedelmi IT piacán.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Muzsek András új piacokra vezetné a sárvári társaságot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-18

A két éves Bayer-Monsanto márka násztánca most véget ért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Első ütemben mintegy 2,5 milliárd forintot fordít négy vidéki bevásárlóközpont korszerűsítésére az Indotek Group.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A valutalap reagált miután Donald Trump nem írta alá a G7 zárónyilatkozatát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-11

Kipergő repce, rekord kukorica.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

A malomipar pillanatnyi helyzetét elemezték az értekezleten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.