hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2015
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Az EXIM folyósított hiteleinek összege idén is meghaladja a 300 milliárd forintot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Paul Polman 10 évig vezette az egyik legnagyobb fmcg-vállalatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Bevezeti a szabványosított nyomonkövetési rendszerek oktatását a Debreceni Egyetem agrárkara.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Szeretnének, de nem mernek vállakozni a 18-35 év közöttiek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Heineken Hungária együttműködésének gyümölcse a beruházás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

Sopronban nyitotta meg második superstore formátumú üzletét az Auchan.

#10
Élelmiszer Online >> karrier
2018-11-07

Horst Leitner lesz decembertől az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. anyavállalatának új elnök-vezérigazgatója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.