hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1989
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

"Magyarország fontos részévé válik a papírgyártási láncnak."

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A legutóbb megvalósított beruházásával konkrétan megkétszerezi.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

Csökkent idén a napraforgó ára és hazai vetésterülete - a kiemelkedő hozam mellett.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-16

Hungexpo: 100 ezer látogatót várnak a szakmák Európa-bajnokságára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Változott a vállalatok körében a digitalizáció megítélése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Nyilatkozott Bognár Lajos az MCS Vágóhíd Zrt. 2016 áprilisában átadott telephelyén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Továbbra is a hazai élelmiszerek népszerűsítése a fő cél.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.