hirdetés
2018. november. 16., péntek - Ödön.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2261
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-10

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Az ültetvények áttelepítése és fajtaváltása mellett immár a támberendezés megújítására is kérhető támogatás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

#5
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-10-30

A borászat, az ökológiai gazdálkodás, az élelmiszer-feldolgozás és az állatjólét területeit érintik.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-25

Az ezredfordulón 20-25 ezer húshasznú tehenet tartottak nyilván hazánkban, mára ez a szám 160 ezer.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A szektor kibocsátása 2017-ben 171 milliárd forint volt, ez a teljes mezőgazdasági kibocsátás 6-7%-a.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Európában és világszerte egyaránt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

Az Agrárminisztérium nagyon fontosnak tarja a vidéki térségben található munkahelyek megőrzését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A kormányból a létesítmények engedélyeztetésével kapcsolatban próbál némi megértést kicsikarni a kamara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.