hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2182
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Kistapolcsányi Erdészet és a Vértesi Erdő Zrt. 340 milliós uniós támogatásból közös programot valósít meg.

#2
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Mi több, még egy új gluténmentes rizsfeldolgozó üzemet is létesít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A szisztéma üzemeltetése a gazdák számára nem jár pluszköltségekkel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Az unió 169 millió euróra növelte a keretösszeget.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A Közös Agrárpolitika uniós támogatásai nélkül a magyar állattenyésztés csaknem ellehetetlenülne.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Mezőgazdasági vállalkozások, termelői szerveződések is igénybe vehetik a megfizethetőbb kölcsönt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Januárban két felhívást is meghirdet a Miniszterelnökség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az AKI bemutatta a Mezőgazdasági Kockázatkezelési Rendszer 2016-ra vonatkozó működését és eredményeit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Éppen ezért az EU következő Közös Agrárpolitikája különös hangsúlyt fektet a termőföld védelmére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.