hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Az időjárás „nyugalomra inti” a kultúrákat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

A tudósok a szentjánosbogarak megvilágításáért felelős enzimek segítségével alkották meg a teremtményeket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-26

Az órákat egy órával kellett visszaállítani.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-11-30

Újranyitott a felújított Kolosy téri piac Óbudán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-29

Vasárnap éjjel 3 órakor 2 órára kell visszaállítani az órákat, ezzel kezdetét veszi a téli időszámítás.

#6
Élelmiszer Online
2008-03-14
Az elégedettség- és lojalitásvizsgálatok célja a fogyasztói tapasztalatok, attitűdök és élmények (mi jár a fejükben, hogyan viselkednek) közötti oksági kapcsolat feltárása. Az igazság pillanatai (moments of truth) olyan kritikus pontok, amelyeknél megnyílik az átjárás a fogyasztói magatartás és tapasztalás között.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.