hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 359
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A tisztító-, öblítő- és a centrifugálóképességük, mellett az áram- és vízfogyasztásukat is megvizsgálták.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Villányban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Csaknem 30 pincészet és mintegy 50 kulturális, könnyűzenei program várja résztvevőket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

A Villány-Siklósi Borút borászai idén is kóstoltatással segítik az Európai Bordalfesztiválok szervezését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

A verseny zsűrije előre meghatározott kategóriák alapján külön-külön értékelte és díjazta a készítményeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Villányban a szokásosnál öt-hat nappal korábban kezdték meg a kékoportó szüretét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A hagyományos villanykörték után a halogén izzókat is betiltják az EU-ban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Idén a megszokotthoz képest tíz nappal tart előrébb a folyamat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.