hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 323
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

24 termelő borával ismerkedhetünk a Bock, a Gere Attila, a Tiffán, a Polgár és a Csányi Pincészetben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Ezernél is több érdeklődőt vonzhat a Bordói November.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Kiemelkedő minőségű a betakarított termés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

12 ezer négyzetmétert érintett az átalakítás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

Hasznos információkat szerezhet a minisztériumi, hatósági és minőségügyi szakemberektől a 2017. október 27-én megrendezésre kerülő IFS Élelmiszer-biztonsági Konferencián.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Az Auchan áruházlánc három hetes őszi borvásárának megnyitóján beszédet mondott az agrárminiszter is. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Etyeken legalább három eseménnyel fogják megörvendeztetni a látogatókat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.