hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 365
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A külföldi szakértők által legjobbnak ítélt magyar borokat lehet megízlelni az eseményen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Először érdemelte ki határon túli borász a rangos díjat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

2018‐ban immáron harmadik éve indult el a Nagy Bor Teszt.

#4
Élelmiszer Online
2018-11-26

Az ácsi raktár automatizálása épp olyan sikertörténet, mint maga a cég: a STILL-el egy cégcsoportba tartozó DEMATIC közel 70 évnyi tapasztalattal rendelkezik a raktárlogisztikai folyamatok automatizálása terén.(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A magyar csúcsborok mellett az öt Premier Cru Château is bemutatkozik a Bordói Novemberen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A tisztító-, öblítő- és a centrifugálóképességük, mellett az áram- és vízfogyasztásukat is megvizsgálták.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Villányban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Csaknem 30 pincészet és mintegy 50 kulturális, könnyűzenei program várja résztvevőket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.