hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 339
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

50 jelöltnek két tokaji, két balatoni és egy villányi borász közül kell kiválasztani a legjobbnak tartott szakembert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Hat kategóriában három-három jelölt közül választhatta ki a győzteseket a nagyérdemű.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Pécsen fogják megtartani a szőlőfajtából készült italok nemzetközi szemléjét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

Az alapító elnökségi és ellenőrző bizottsági tagok között összesen tíz új tag képviseli az új gazdagenerációt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

Németország egyik legrangosabb nemzetközi borversenyén nyert a Bognár Pincészet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Huszonnyolc pincészet mintegy nyolcvan borával lehet megismerkedni a budapesti sétáló kóstolón.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-08

A hét végéig szavazhatnak a Gál Tibor Emlékdíj jelöltjeire.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A barkácsáruház-lánc weboldalán egyes termékekhez szakembereket, építőipari és szervizcégeket társít.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A borvidék pincészeteinek páratlan szereplése fölött mégis kissé elsiklott a figyelem.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

12 fehér- és 12 vörösbor versenyzett a kegyeikért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.