hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 175
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A cél többek között az, hogy a kamarai tagok számára alacsonyabb villamosenergia-árak alakuljanak ki.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nélkülözhetetlen a mesterséges intelligencia fejlesztése - az EB új irányelveket fogalmazott meg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Pedig maradéktalan újrahasznosításukkal egy kisváros éves áramfogyasztásának ára is megtakarítható lenne.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A külkereskedelmi többletnek sikerült 700 millió euró fölé kerekednie.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

jövő benzinkútja sokkal inkább hasonlít majd egy szolgáltatóközpontra, mint töltőállomásra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

Tavaszra az USA-ban minden forgalomba kerülő sörének palackja megújuló villamos energiával készül majd el.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

2017 tizenegyedik hónapjában éves szinten az októberivel megegyező mértékben kapaszkodtak feljebb.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.