hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 160
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Elődjeivel összhangban az egyik fő célja a gazdálkodók szakmai tájékoztatása lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Augusztusban az ipari termelői árak 2,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos időszakát.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-08

A szükséges villamos energia részbeni megtermeléséhez napelemrendszert alakítanak ki.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-30

A szabadságolások és az adatok beszerzésének időigénye miatt volt szükség a hosszabbításra.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-23

A villamos energia beszerzési tenderrel kapcsolatos kérdőív kitöltéséhez segítő tippeket nyújt a NAK.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-10

Szeptembertől 1600 wattnál nagyobb teljesítményfelvételű porszívót nem lehet forgalomba hozni az unióban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A verseny zsűrije egyebek mellett a kreatív, integrált megoldásokat tartja szem előtt az elbíráláskor. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

Finn kutatók módszerével rendkívül költséghatékony módon lehetne megoldani a világ élelmezését.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-31

Az élelmiszeriparban 5,6 százalékkal magasabbak voltak a termelői árak, mint tavaly júniusban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.