hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 158
#1
Élelmiszer Online
2017-09-08

A szükséges villamos energia részbeni megtermeléséhez napelemrendszert alakítanak ki.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-30

A szabadságolások és az adatok beszerzésének időigénye miatt volt szükség a hosszabbításra.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-23

A villamos energia beszerzési tenderrel kapcsolatos kérdőív kitöltéséhez segítő tippeket nyújt a NAK.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-10

Szeptembertől 1600 wattnál nagyobb teljesítményfelvételű porszívót nem lehet forgalomba hozni az unióban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

A verseny zsűrije egyebek mellett a kreatív, integrált megoldásokat tartja szem előtt az elbíráláskor. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

Finn kutatók módszerével rendkívül költséghatékony módon lehetne megoldani a világ élelmezését.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-31

Az élelmiszeriparban 5,6 százalékkal magasabbak voltak a termelői árak, mint tavaly júniusban.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az ENSZ adatai azt mutatják: az emberi tevékenység okozta klímaváltozásért a mezőgazdaság is felelős.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-12

20 százalékkal csökkenthető a gyártás vízfelhasználása és 10 százalékkal a villamosáram-fogyasztás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.