hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online
2017-08-30

A szabadságolások és az adatok beszerzésének időigénye miatt volt szükség a hosszabbításra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-27

Tavaly a veszélyt jelentő termékek tekintetében főleg játékok esetében került sor korrekciós intézkedésekre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-19

Több mint 72 ezer napelemből állítják össze.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-01-20

A témavizsgálatok száma csökkenni fog.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-03

Középpontban az innováció, a munkahelyteremtés és az export orientáció állt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-11-30

Megkezdődött a karácsonyi bevásárlási szezon, ilyenkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fokozottabb figyelmet fordít az áruházakban, piacokon történő ellenőrzésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-10-30

Minden korábbinál több veszélyes fényfüzér és elektromos melegvíz-párna forgalomba hozatalát akadályozta meg fellépésével az NFH és a NAV.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-01-19

Kína saját érdekeit is szem előtt tartotta, amikor az elmúlt hetekben valóságos mosoly-offenzívát folytatott Európában.

#9
Élelmiszer Online
2010-11-23

A fogyasztóvédelmi hatóság országos, karácsonyi ellenőrzését november 22. és december 23. között végzi, amelynek során kiemelten vizsgálják az áruházláncok akciós tevékenységét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2009-11-23
Hétfőtől már a fogyasztóvédelmi szakemberek is felbukkannak majd az ajándékra vadászók forgatagában, hogy próbavásárlásokkal ellenőrizzenek egy-egy kereskedőt.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.