hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 141
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Folytatódik a NAK Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” programsorozata.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A termék előállítója nem győzte hangsúlyozni, hogy mennyire előnyös egészségügyi hatásai vannak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megújult és valamennyi termékét átöltöztette a Sága. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A vizsgált több mint 16 ezer magyar és külföldi élelmiszertételből 311-et kellett kivonni a forgalomból.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-09

Kiemelkedően sikeres virsli-szezont zárt tavaly a Kométa: 27%-kal növelték a virsliértékesítést az előző évhez képest.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-02

Tavaly decemberben rekordmennyiségű, közel négyezer tonna virsli fogyott a kiskereskedelemben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-19

Az ellenőrzés-sorozatot minden évben december 1-je és december 31-e között végzik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.