hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megújult és valamennyi termékét átöltöztette a Sága. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A vizsgált több mint 16 ezer magyar és külföldi élelmiszertételből 311-et kellett kivonni a forgalomból.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-09

Kiemelkedően sikeres virsli-szezont zárt tavaly a Kométa: 27%-kal növelték a virsliértékesítést az előző évhez képest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-02

Tavaly decemberben rekordmennyiségű, közel négyezer tonna virsli fogyott a kiskereskedelemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-19

Az ellenőrzés-sorozatot minden évben december 1-je és december 31-e között végzik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Vizsgálják például az édesipari termékek előállítását és forgalmazását, de az áruhalak értékesítését is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A Budaörsi Futófesztivál keretében került megrendezésre a gyerekeknek szánt sportesemény. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.