hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 147
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megkezdte immár hagyománnyá vált szezonális akcióját a Nébih.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-19

Országos kutatásban vizsgálták a magyar fogyasztók reggelizési szokásait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A Nébih azonnali hatállyal felfüggesztette a sütőüzem működését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Egy brit szupermarketlánc üzleteiben árulják.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Folytatódik a NAK Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” programsorozata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-14

Már több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Szigeten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A termék előállítója nem győzte hangsúlyozni, hogy mennyire előnyös egészségügyi hatásai vannak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Magyarországon idén harmadik éve találkozhatnak a bulizók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.