hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 227
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A gyártó önkéntesen hívja vissza a terméket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Az volt rájuk írva, hogy nem tartalmaznak zellert.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Egy vásárló műanyagra emlékeztető idegen anyagot talált a termékben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

Újból gyógyszer-hatóanyag jelenléte miatt kellett kivonni a forgalomból egy potencianövelő készítményt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A hivatal a RASFF gyorsriasztási rendszerre is feltöltötte az információkat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Vietnám után a cég öt további országban vezeti a blokklánc alapú nyomonkövetési rendszert.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A cég több olyan esetről értesült, amikor a bútor hosszabbító eleme kijött a sínből és leesett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-15

A Lidl belső vizsgálata szalmonellát talált az egyik fűszerkeverékben, ezért visszahívják a terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.