hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 179
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Próba szerencse.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Forradalmi megoldások az önhűtő csomagolástól a vega steakig.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

És csak 100 kalóriát tartalmaz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az EB felszólította hazánkat a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Ha nem, végképp lecsúszott róla, mert épp a napokban meglovasították.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A Finlandia új reklámfilmje meditatív és hipnotikus.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.