hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Számos jelentős évforduló adja a nemzetközi konferencia apropóját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Szolgáltatásaik drágítására a kiadások növekedése kényszeríti a piaci szereplőket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A Volvo és a Waberer's ellenőrzött tesztelése keretében gurultak fel az autópályára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A cég minden idők legnagyobb mutatóját érte el az első fél évben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

A cég a prémium kategóriában próbál szerencsét a papírokkal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

A nyilvános ajánlattétel során 860 180 darab törzsrészvényt értékesítenek a befektetők számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

A cég a BÉT prémium kategóriájába kívánja bevezetni a papírjait.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-02

A jogszabályok korlátozzák a versenyt és a szolgáltatások szabad áramlását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.