hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 253
#1
Élelmiszer Online
2019-01-14

Az eMAG hangsúlyozta, hogy teljes mértékig együttműködnek a GVH-val az ügy tisztázása érdekében.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-10

Szorgosan kergeti a fogyasztóvédelem a webáruházakat.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Újabb cég Black Friday-akciója miatt indult versenyfelügyeleti eljárás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2018-12-18

Az Élelmiszer szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Pürésítő és aprító képességük, kezelhetőségük és strapabíróságuk egyaránt górcső alá került.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

Az internetes csalók is igyekeznek kihasználni a fekete péntekhez hasonló időszakos kampányokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.