hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 222
#1
Élelmiszer Online
2018-02-14

A férfiak kevesebbszer vásárolnak, de nagyobb értékben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Várhatóan a hazai internetes vásárlók több mint fele idén már nemcsak belföldi online üzletben fog vásárolni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

2017-ben több mint 800 - az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőriztek próbavásárlásokkal is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

A magyar nők az interneten például mosogatógép-tablettát vesznek a legszívesebben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A weblátogatók karácsonyi ajándékokra tavaly hozzávetőlegesen 234 milliárd forintot költöttek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Lassan leáldozhat az akciós újságoknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-26

OKSZ-főtitkár: a vártnál nagyobb lehet az online vásárlások részaránya az adventi hetekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A magyarországi kereskedők november 24-én 25-30 milliárd forint forgalomra számítanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Az Amix Hell’s NO2 nevű készítmény nem engedélyezett élelmiszer-összetevőt tartalmaz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.