hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Élelmiszer Online
2017-06-15

30 százalékkal több jelentkező az idei versenyen.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-15

Videókampányt indít a laktózérzékenyeket célozva a Teva gyógyszergyár és a Young & Rubicam.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-03

Mámor, szabadság, erő a hangsúlyos értékek a legújabb imázsfilmben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A verseny 18 hónapon keresztül zajlik majd, a döntőt 2018 júniusában rendezik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-06

Az ügynökség döntött így. A sörmárka új stratégiai partnert választott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

Az új csomagolást egy cseh ügynökség tervezte.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-18

Az alpesi csokoládé ebben a hónapban ünnepli 115. születésnapját. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2016-05-02

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-12

Hetedszerre is megrendezi a vízfogyasztást népszerűsítő programját az intézet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.