hirdetés
2017. február. 24., péntek - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

A verseny 18 hónapon keresztül zajlik majd, a döntőt 2018 júniusában rendezik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-06

Az ügynökség döntött így. A sörmárka új stratégiai partnert választott.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

Az új csomagolást egy cseh ügynökség tervezte.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-18

Az alpesi csokoládé ebben a hónapban ünnepli 115. születésnapját. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2016-05-02

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-12

Hetedszerre is megrendezi a vízfogyasztást népszerűsítő programját az intézet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-23

A ropogtató-hatás miatt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-02-29

A márka felelősei és az érintett ügynökségek elmondják az okokat és az eredményeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-02-18

Mire büszke a Hungerit Zrt. elnök-vezérigazgatója?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.