hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Idén már harmadik alkalommal hirdette meg az FM a revitalizációs programot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A pályázatok kiírásához idén 2 milliárd forint összegben vállal kötelezettséget a földművelésügyi miniszter. /Frissített!/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

Állítólag több szempontból felülmúlja importált versenytársait.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-26

Ezekben a napokban is zajlik a gondozatlan szőlőültetvények felszámolása a Dunántúlon.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-09

Legutóbbi kimutatás szerint körülbelül 300 ezren élnek tanyai környezetben Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Az egyéni pályázatok támogatására 500 millió forint áll rendelkezésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-30

Az elöregedés és az ingatlanspekulánsok is sokat rontanak életkilátásaikon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-04

 Jövőre tovább szeretnék növelni az erre szánt összeget.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-03

A cél az egykor szebb napokat látott, elhanyagolt területek újjáélesztése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-01

A minisztérium kiemelkedő gazdasági potenciált lát a jellegzetes, tömény szeszes italban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.