hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Az ALDI elkötelezett a működéséből származó károsanyag-kibocsátások csökkentése mellett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Úgy látszik, a szürrealizmust nem mindig könnyű elválasztani a tudománytól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

„Környezet-Zöld kiválóság” kategóriában a vállalat nyerte el a CSR Hungary idei díját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-10

Az utolsó negyedévében megépülnek az ALDI első magyarországi diszkont üzemanyagtöltő állomásai.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-31

A cég számára a MOL biztosítja a környezetbarát energiát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-15

A kereskedőknek is kedvez a kötelező átvételi rendszer módosítása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-08

A gépesített közlekedés zöld válfaját választók aránya 2014-ben meghaladta az uniós átlagot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-15

Évente 2,2 millió köbméter biogázt állít majd elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.