hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2124
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Egy amerikai cég új találmányával jelentősen hosszabb ideig lehet frissen tartani a gyümölcsöket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Idén várhatóan rendkívül alacsony árak fogják meghatározni a növény kereskedelmét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Az okokról Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács alelnöke beszélt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Egy 24 emberen végzett kanadai vizsgálat legalábbis határozottan erre a megállapításra jutott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Áprilisban éves szinten a gyümölcsök jelentősen drágultak, a zöldségek ára 8,7 százalékkal visszaesett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Harcol a lánc az élemiszer-pazarlás ellen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Nemsokára 72 áruház vesz részt az Élelmiszerbankkal közösen indított jótékonysági programban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.