hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2225
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyerekek rossz reggelizési szokásaira keresi a megoldást a szervezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Ha igen, akkor jó hírünk van az Ön számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-08

Évről évre kevesebb fogy a hazai fejeskáposzta fajtákból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Több kedvezőtlen tényező közös erővel karcsúsította meg a hozamokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.