hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2172
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A szakemberek feladata összeségében az állam élelmiszerexportjának határozott felélénkítése lenne.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

A gyümölcs betakarított mennyisége globálisan éppenséggel növekvő tendenciát mutat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Magyarországon szintén rendkívül bőséges termés várható.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Minden kiszárad a földeken, 40 éve nem volt ilyen kevés zöldség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A fesztiválon felállított standon e legkülönbözőbb, halból készült ínyencségeket lehet majd megkóstolni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A korábban várt 190-200 ezer tonnás termés valószínűleg meglesz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Míg a zöldborsó terméseredménye elszomorító, a csemegekukoricának kedvezett az időjárás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.