hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2266
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2018-12-18

Az Élelmiszer szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Pürésítő és aprító képességük, kezelhetőségük és strapabíróságuk egyaránt górcső alá került.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Októberhez képest átlagosan 0,3 százalékot estek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A gyümölcsöket gyermekotthonok, kórházak és hátrányos helyzetű családok részére osztják ki.

#8
Élelmiszer Online
2018-12-07

55 nagy konyhai robotgépet tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.