hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1936
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

Csiperkéből és laskából esszük a legtöbbet, de az egy főre eső gombafogyasztás így is alacsony.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Ez az ára a korszerűtlen hazai ültetvényeknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

A hagyományos hagymaleves receptjére is fényt derítenek a szombati Hagymanapon.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-14

A gyümölcsök ára 23 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit a KSH szerint.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Összességében 2016-hoz képest 5-10 százalékkal több zöldség teremhet az idei évben.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az uniósagrárpolitika megújítás előtt áll, így szükséges az együttműködés.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.