hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1056
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Idén várhatóan rendkívül alacsony árak fogják meghatározni a növény kereskedelmét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Az okokról Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács alelnöke beszélt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Harcol a lánc az élemiszer-pazarlás ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Nemsokára 72 áruház vesz részt az Élelmiszerbankkal közösen indított jótékonysági programban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Vegapolis világának kabalafiguráival együtt tapasztalhatták meg a zöldség és gyümölcsfogyasztás élményét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Az 1980-as évek óta csaknem 99 százalékkal esett vissza a gyümölcs magyarországi termőterülete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Segít a vitás kérdések rendezésében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara etikai bizottsága.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-01

Román Józsefné, Irma néni lett Magyarország legkedvesebb konyhás nénije az OGYÉI-pályázaton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.