hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1151
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-15

Zöldség-gyümölcs termesztés természetesebben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-07

A Lidl és az MDOSZ közös kutatást indít, amely célja a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Júniusban újra megrendezik a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepét.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-22

Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia magyarországi nagykövetével tárgyalt az agrárminiszter.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A hatalmas európai túlkínálat itthon is feszültségeket teremt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.