hirdetés
2017. december. 13., szerda - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A kormány egyelőre lemond az utánuk fzetendő termékdíj drasztikus növeléséről. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-05

2018. január 1-jétől ismét módosul a környezetvédelmi termékdíjról szóló törvény.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

Megbírságolhatják a pénztárnál eldobható, vagy egyszer használatos műanyag zacskót kínáló cégeket.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-07

Drágább zacskó vagy hozott zacskó?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

Az egyik állítólag 100 ezer dollárért kelt el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.