hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 104
#1
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-29

A Zwack Unicum Nyrt. belföldi értékesítésből származó nettó árbevétele 16,5 százalékkal nőtt a 2016-2017-es üzleti évben az előző évihez képest.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-14

A kitartás története és az új limitált szériás palack az Unicum nyári kampányának fókuszában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Rendesen megnövekedett a profitja és az árbevétele is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

A Zwack titok a „dupla hordós” érlelésen túl a domináns összetevőben, a „fekete mézben” rejlik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Zwack Unicum Nyrt. pikáns jellegű italkülönlegességének elsődleges célcsoportja az Y generáció.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-03

Jól ment a szekér a 2016-2017-es üzleti év első háromnegyedében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-29

A három idősíkon játszódó történetben az apa-fiú kapcsolatot akarták kiemelni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-23

A Henkel Magyarország Kft. nyerte a Zöld Béka-díjat a legjobb fenntarthatósági jelentésért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.