hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 112
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az Európai Bizottság felszólította Magyarországot a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Az Unicum limitált kollekcióján idén a Halott Pénz került a palackra. Becsatlakozott a Dorko is. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A tavalyi karácsonyi kisfilmben Zwack Sándor is felbukkant egy cameoszerepben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Az első félévben a nettó értékesítése viszont egy kicsit feljebb tornászta magát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-29

A Zwack Unicum Nyrt. belföldi értékesítésből származó nettó árbevétele 16,5 százalékkal nőtt a 2016-2017-es üzleti évben az előző évihez képest.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.