hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31764
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

A tulajdonos szerint már rendkívül nagy szükség mutatkozott a létrehozására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Webre költözött az #énjövőm program.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Idén immár 27. alkalommal rajtolt el az egyik legnagyobb szolnoki tömegsport rendezvény.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Dohányárura összességében még az alkoholmentes italoknál is többet áldoz a magyar lakosság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Vizsgálatai során a foglalkoztatók 74 százalékánál tárt fel jogsértéseket az NGM munkaügyi hatósága.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Az Európai Parlament szentesítette a tagállamok között 2017 júniusában létrejött megállapodást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.