hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33888
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Úgy néz ki, az előállítása még a marhatenyésztés egyes módjainál is jobban hozzájárulhat a klímaváltozáshoz.

#2
Élelmiszer Online
2019-02-21

Kiéleződött a verseny, innoválni, fejleszteni kell, mert a konkurencia már a jövőre gondol! (x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A legnagyobb területen almát termesztenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Éppen ezt a kérdést igyekszik megválaszolni egy emmentáli ementálikészítő.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-21

Régiós zászlóvivők a világ vezető biovásárán.

#6
Élelmiszer Online
2019-02-21

Újabb fejlesztés szükséges az online számlabejelentés jövőbeni teljesítéséhez.

#7
Élelmiszer Online
2019-02-21

A magyarok az európai átlagnál pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Az élelmiszerhulladék megfelezését célzó stratégiát fogadott el a német kormány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.