hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30045
#1
Élelmiszer Online
2017-09-22

A feldolgozóiparhoz kapcsolódó kis- és középvállalkozások számára hatalmas fejlesztési lehetőség kínálkozik.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Rossz a magyar élelmiszer-gazdaság piaci szerkezete.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az állami mankó kell a Grand Tokajnak, hogy időben kifizethesse a szőlőtermelőket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dél-afrikai vevő több mint nyolcvanmilliárd forintot fizetett ki a bevásárlóközpontért cserébe.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

49 év után megszűnik az uniós cukorkvóta.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-19

A győri ETO U12-es csapata Romániával, Argentínával, és Algériával játszik az Egyesült Államokban.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-19

A NAIK és a MKSZN 5 lépésben foglalta össze a magyar almafajták útját.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.