hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

A thai kormány feloldja a madárinfluenza miatt bevezetett importtilalmat Magyarországgal szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Sikeresen zárta le első véleményvezérrel kapcsolatos ügyét a hivatal.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-20

Mintegy kétszáz áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a Magyar Élelmiszerbank.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

A Nőkért és a Tudományért magyar ösztöndíjért kapta meg az elismerést.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-20

A cégek árbevételének 28 százaléka kiszámlázott, de még ki nem fizetett tétel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-20

A tavalyi 25-30 tonnás mennyiségnek csak a harmadát sikerült idén begyűjteni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Legújabb hűségprogramjában különleges designnal ellátott ágynemű szettekkel lepi meg vásárlóit az üzletlánc.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-20

Mindössze egy százalékkal marad el az Európai Unióban betakarított hagyma mennyisége a tavalyi nagy hozamtól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.