hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32633
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

3,6 millió forint gyűlt össze a Pampers és a Rossmann közös karitatív kampányában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Az agártárca támogatja a gazdák összefogását az alacsony felvásárlási ár ellen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Vigyázat, szamóca-, meggy- és málna-citromfűszörpös receptek következnek!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

Kiderült, ki mostanság Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

A SPAR modernizációs programja, mintegy 140 millió forintból építette újjá az Andrássy úti üzletet.

#6
Élelmiszer Online
2018-08-16

Száz tonna étolajat és 48 tonna kristálycukrot foglalt le a NAV.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A mostani 1,5 százalék után hat-nyolc éven belül 4-5 százalékot hasíthat ki a teljes sörpiacból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.