hirdetés
2017. április. 28., péntek - Valéria.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28794
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Nem Budapesten indítaná el szolgáltatását a gyorsétteremlánc.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Egyebek mellett a mezőgazdaságba integrált információtechnológia témája is szóba kerül a találkozón.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A sztoriban több csavar is van. Cannes-i oroszlánokat szimatolunk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A természeti jelenségek évente több ezermilliárd forinttal rövidítik meg a borászatokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A renitens viselkedés egyre kevésbé kifizetődő a vétségen kapott vállalkozók számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A belföldi értékesítési árak 6,7 százalékkal voltak magasabbak a tavaly márciusiaknál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

A vigadalom keretében megrendezett versenyen sok kategóriában több mint 700 pálinka fogja összemérni „erejét”.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Több mint harminc pénztárgép között válogathatnak a cégek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Az előadások és a kerekasztal-beszélgetések fókusztémái az adott régió sajátosságaihoz, igényeihez igazodnak

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.