hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33086
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Januártól 4 fontos ponton is egyszerűbb lesz az adózók élete.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Egy rendőr is segített az elkövetőknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A gomolygó füsttel és kísérteties hangokkal kísért gyárlátogatásra éjszaka fog sort keríteni a vállalat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Nem csoda, hiszen mostanában fog beindulni a termékcsoport igazi szezonja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Egy kolbász- és egy halászfesztivált is útba ejt a halfogyasztást ösztönző roadshow.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Többek között a mezőgazdaságban tevékenykedők társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni a díjjal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

3000 kilogramm zöldséget és gyümölcsöt osztottak szét Fruttival és Veggivel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

...a Nespresso legújabb szpotjában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A vizsgált 140 ország közül a 48. helyen áll Magyarország.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.