hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32196
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Az okokról Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács alelnöke beszélt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

A cégek kétharmada szembesült már az elmúlt fél évben a munkaerőhiány okozta nehézséggel.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-18

Egy nappal a foci vb előtt hatalmas gólt lőtt a Szintézis a kereskedelmi IT piacán.(X)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-18

A két éves Bayer-Monsanto márka násztánca most véget ért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

A győri sorban a harmadik új koncepció szerinti áruház lesz Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

Június 30-áig kell bekötni az adóhivatalhoz az automata felügyeleti egységeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Visszaszerezné, megőrizné a márkájába vetett bizalmat? Az elv egyszerű: ne abajgassa, hajszolja az embereket az interneten!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.