hirdetés
2017. február. 24., péntek - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28291
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

A 6-7 százalékos csökkenés egyik oka a minőség-ellenőrzés szigorúbbá válása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Óriási szükség van az állatorvosok szakértelmére, tudására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Bár a Magyar Turisztikai Ügynökség az idén nem hirdette meg a Torkos csütörtököt, a balatoniak úgy döntöttek, a régióban megtartják az akciót.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

A tehetséges, feltörekvő borászok díja, a Gál Tibor Emlékdíj is kiosztásra kerül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Az engedélyköteles tevékenységek folytatásához a korábbi engedélyek megújítására van szükség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Kiszimatolta a faburkolatba rejtett adózatlan cigarettát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Lakossági bejelentés alapján indítottak vizsgálatot a bakonyszombathelyi patikában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

60 ügyfélszolgálati ponton, több mint 180 tanácsadóval állnak a pályázók rendelkezésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

A visegrádi négyek uniós intézkedéseket követelnek a termékek kvalitása közötti különbségek felszámolásához.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

A kormányzati intézkedések pozitív oldalát kevésbé látja a mezőgazdaság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.