hirdetés
2017. március. 23., csütörtök - Emőke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28513
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Jó esetben hamarosan a napraforgóé és a kukoricáé is megkezdődhet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

 A pályázat keretében maximum 100 000 eurónak megfelelő támogatás kapható 5 éven keresztül.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A rendőrök a helyszín közelében el is fogtak egy a csempészettel „összefüggésbe hozható" 21 éves férfit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A Brewie a világ első teljesen automata sörfőzőgépe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

1,7 milliárd forintnyi keret áll rendelkezésre a károk enyhítéséhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A VHT elnöke még 2016-ban kezdeményezte a sertéshús-termelők, -feldolgozók és a kereskedelem párbeszédét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A civil szervezetek által képviselt jó célokra lehetne fordítani az SZJA 1 százalékát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Szerintük a 0,9 százalékos arány már túl magas mérték.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Eddig 235 pályázati tanácsadó regisztrált a hálózatba, további tanácsadók képzése jelenleg is zajlik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Akár egyes sajtféleségek és felvágottak forgalmi adója is mérséklődhet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.