hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2013-04-04

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Rozsály példája már a BBC érdeklődését is felkeltette. A falu az önfenntartás útjára lépett: mindent maga termel és maga állít elő, sőt a fűtéshez sem használ gázt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-03-07

Itt az első, hivatalos laboreredmény! A Spar bevizsgáltatta a sokak által kedvelt vietnámi cápaharcsát vagyis pangasiust. Pont kerülhet a hisztéria végére. Vagy csak most kezdődik?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2013-11-14

Átszervezéssel csökkenti dolgozóinak létszámát a Tesco-Global Áruházak Zrt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2010-11-23
#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2010-09-01

A vásárlók a Tesco áruházakban vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek az augusztus 25-én elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja keretében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-02-06

A pangasius, vagyis a vietnámi cápaharcsa fogyasztását tenyésztésének körülményei miatt külföldön már régóta bojkottálják. Mi van a "sikerhal" története mögött?

#8
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-07-10

A Tesco a koreai élelmiszer-kiskereskedelmi piacon jelenleg a második helyen áll, de nem titkolt szándéka, hogy piacvezetővé szeretne válni. Ehhez – többek között – egy különleges és zseniális eszközt is bevetett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-06-27

Júniustól immár a Tesco áruházakban is elfogadják a SZÉP Kártyákat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.