hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29280
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A technológiai korszerűsítés és az utánpótlás hiánya is komoly problémát okozhat.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-27

A genetikusok szerint egykor minden ember laktózérzékeny volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A hálózat több mint 300 millió forinttal rövidítette meg az állami költségvetést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Aggódva figyelik a medencés villák elszaporodását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Az erotikus segédeszközök különösen kurrensek az online üzletekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A gazdasági világválság fogta ki a szelet a cégek vitorlájából.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-26

Melyik zsiradék mire való? (Frissített!)

#9
Élelmiszer Online
2017-06-26

Újabb Príma üzlet választotta a Szintézis ZRt. retail rendszereit. Megmutatjuk, hogy minek köszönheti a Szintézis rendszere a nagy népszerűséget. (x)

#10
Élelmiszer Online
2017-06-26

Országszerte már 67 OMV benzinkúton működik éjjel-nappali SPAR express üzlet, ahol kényelmesen és gyorsan intézhetik az autósok bevásárlásaikat és tankolásait egyszerre a hét minden napján. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.