hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30808
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A ponty mellett más fajtákra is egyre inkább vevők a vevők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-15

 Az 1987-ben alapított Szintézis ZRt. sikerének néhány titkáról Szabó Dávid vezérigazgató beszélt.(X)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A cég jövőre bevezeti a jogszabályban előírt mértéket jelentősen meghaladó METRO garantált munkabért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-15

„Ismerjük meg egymást egy sör mellett” mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A tengeri szállítások kizárólag a romániai Konstanca, illetve a szlovéniai Koper kikötőjéből lehetségesek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Jövőre a balkáni ország gasztronómiája kerül rivaldafénybe a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Októberben éves szinten 6,2 százalékkal emelkedtek a mezőgazdasági termelői árak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.