hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29721
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Az Irsai Olivér és a Csabagyöngye fajtákkal az egész országban megkezdődött a szüret

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Az áruházlánc új reklámfilmje rekonstruálja a múltat és a márka indulását.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-16

A mintegy 250 m² alapterületű üzlet közel 30 millió forintból, önerős beruházással szépült meg.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Betelt a pohár.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-16

A festői szépségű Kékkúton palackozott Theodora sokat tehet a fesztiválozók dehidratációja ellen.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.