hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Harmadszor keressük az ország legjobb boltjait! Még egy napig jelentkezhet, a végső nevezési határidő: 2017. március 24.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-03

A nagyméretű szupermarket kategóriában a Mammut áruházban működő SPAR áruház nyert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-02

Az Élelmiszer szaklap Az Év Boltja 2016 versenyén „Független szupermarket” kategóriában a Budagyöngye bevásárlóközpontban található SZEGA Market üzlet lett a győztes.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-05

Az Élelmiszer Szaklap Az Év Boltja 2015 versenyén Hipermarket  kategóriában a Hansa-Kontakt  Kft., Príma Nova Áruház lett a győztes.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-01

A zsűri kiválasztotta a kategóriagyőzteseket, gazdára talált a közönségdíj is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-31

Független kisbolt kategóriában Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije a Sága Foods sárvári üzletét találta a díjra érdemesnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-28

Az Élelmiszer szaklap második alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2016-03-07

Március 11-ig lehet jelentkezni!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-02

Az Év Boltja 2015 versenyen Szupermarket kategóriában a Gödöllő COOP Zrt. veresegyházi üzlete nyerte el Az Év Boltja címet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.