hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 980
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-12-21

A két cég téli, jótékony akciója során
5 556 651 Ft-ot gyűjtött össze a célra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-12-15

A szállítók immár közvetlenül, egyetlen forrásból kapnak választ, hétköznap feltett kérdéseikre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-24

Az áruházlánc egységeiben várják a nélkülözőknek szánt élelmiszeradományokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-14

2016-ban is stratégiai partnerként támogatják az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-09

A vállalat üzleteiben idén a gyümölcs 13 fajtájával találkozhatnak a vásárlók.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-11-02

A cég bármelyik boltjában blokk nélkül is pénzvisszatérítéssel veszik át az italokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-10-21

Megújul a győri és veszprémi Tesco áruház

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-10-20

A vállalatok így szándékoznak még nagyobb élménnyé tenni a vásárlást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-10-19

A cég kutatásokkal mérte fel a vásárlók preferenciáit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-10-14

30 áruházában méghozzá.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.