hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 470
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Immár huszadik évébe lépett közös élelmiszeradomány-gyűjtő akciójuk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

A húsok megkülönböztetésétől az elkészítésükig rengeteg információval szolgál a kiadvány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-05

Csaknem 1,5 milliárd forintba került a beruházás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

A SPAR és INTERSPAR áruházakban nemcsak készpénzzel, hanem SuperShop-pontokkal is fizethetünk értük.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

A cég Budapesten, a Váci út 37. szám alatt nyitotta meg a legújabb áruházát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

Elkészült a márka karácsonyi reklámfilmje.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

Minisztériumi, hatósági és minőségügyi szakemberektől tájékozódhatunk a szektor kérdéseiről az eseményen. (X)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-20

Nyolc számítógépet adományoztak az egyik budapesti szakközépiskolának.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-15

Szerdán a cég a Savaria Plazában megnyitotta legújabb szombathelyi üzletét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.