hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8257
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Éves szinten a támogatásoknál 10 százalék feletti a növekedés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Stilizált budapesti helyszínek díszítik a textileket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Szinte az összes hazai borvidék kínálata fellelhető az internetes üzletben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Elődjeivel összhangban az egyik fő célja a gazdálkodók szakmai tájékoztatása lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A világ legdrágább rizse a felkelő Nap országa számos prefektúrájából érkező termények keveréke.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Lehet, hogy a szolgáltatástól eddig tartózkodó szereplők is hamarosan piacra lépnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A kelet-európai állam agrárminiszterével folytatott eszmecseréjén a termékek kettős minősége is szóba került.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Miniszterelnökség közel 77 milliárd forint beruházási támogatást ítélt meg állattartó telepeknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.