hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8926
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A filterrel évente több millió halálesetet meg lehetne előzni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Már tavaly tavasz óta tudni lehetett a szakításról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A huszonhárom tonna szállítmányra egy EKÁER ellenőrzés során bukkantak a pénzügyőrök.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az Aldi és a Lidl jelenléte miatt túl nagy nyomás nehezedik a cégre a kiskereskedelemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Állami támogatást kaphatnak az érintett gazdák az októberi viharban megrongálódott fóliasátrak újjáépítéséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az illetékes hatóság magas kobaltkioldódást mért a kínai eredetű termékekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Lassuló forgalomnövekedéssel és nyereségcsökkenéssel zárta a tavalyi évet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.