hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8140
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-01-17

Az extrém fagy nem feltétlenül viselte meg a gabonatáblákat. Sőt!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Történelmi csúcs a 11 pontos érték.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Az agrártárca szerint számos áldásos következménnyel jár a lépés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Az ok az életmódváltásban és az alternatív italok megjelenésében keresendő.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Az országban már 116 ezer szárnyast el kellett pusztítani a madárinfluenza miatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

A munkavállalók nagy része már a végzettség megszerzése után azonnal külföldön próbál szerencsét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Jó szolgálatot teljesített a pánikgomb.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

A termelők továbbra sem tudják túllépni az önköltségi árat az értékesítésnél.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A teljes adóbevétel 12 792 milliárd forint lett 2016-ban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A papíralapú megoldáshoz képest nagyon sok előnnyel jár a szolgáltatás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.