hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10266
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Folytatódik a NAK Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” programsorozata.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egyre nő a szakadék a munkáltatók elvárásai és a végzett diákok tapasztalata és szaktudása között.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A hurrikán nyomában felduzzadt folyók legalább 60 baromfitenyésztő gazdaságot árasztottak el.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom 1,9 százalékkal nőtt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A gyümölcs termésmennyiségének legnagyobb növekedését a piac legmeghatározóbb szereplője tudta elkönyvelni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az ikonikus cukorka gyártását Törökországba helyezi át a Mondelez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.