hirdetés
2018. november. 16., péntek - Ödön.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10542
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A feladata többek között az lesz, hogy a magokat szárítással alkalmassá tegye a feldolgozásra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

Megkapta a hatósági engedélyeket a Laurel fejlesztése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az egyeztetés alapját az október 2-án Tarcal település közelében megállapított vaddisznó eset adta.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A halfogyasztást ösztönző marketing kampány a Magyar Ízek Őszi Vásárát is útba ejti.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

A hagyományos élelmiszerüzleteknek fejlődniük kell, ha vevőik számára fontosak akarnak maradni. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.