hirdetés
hirdetés

A COOP akvizíció első pozitív eredményei

A francia Delhaize-csoport Magyarországról történő kivonulása következtében a COOP üzletlánc mintegy 62 Match és Profi üzletet vásárolt meg az elmúlt hetekben.

hirdetés

November közepén, az elsők között kötött adásvételi szerződést a Gödöllő COOP Zrt. egy, korábban jó hírnévnek örvendő, nagy alapterületű gödöllői Match szupermarket megvásárlására. A boltot szinte azonnal, egy gyors üzletmenet átvilágítás eredményét követően és alapvető javítások és fejlesztések után 2012. december 1.-én megnyitották, immár új cégnévvel és üzemeltetői háttérrel. Az új tulajdonos által üzemeltetett bolt megnyitását a környékbeliek kedvezően fogadták, a jelenleg tapasztalható forgalom jó közelítéssel már most mintegy kétszerese a bolt megvásárlását megelőző forgalmának.

coopAz üzlet újbóli megnyitását intenzív helyi kommunikáció, valamint fokozott gondosság kísérte. Az átalakulás több ütemben zajlik, az első fázisban termékválasztékunk újult meg, ezután a COOP üzletlánchoz méltó széles és jó minőségű választékkal találkozhatnak vásárlóink. Minderről tájékoztattuk a lakosságot is, amit pozitív visszhang és eredmény kísért. Cégünk kész tervekkel, modern kereskedelemtechnikai elképzelésekkel rendelkezik a bolt teljes körű, igényes átalakítása kapcsán, mely koncepciójában illeszkedik mind a COOP zajló boltmegújítási programjába, a Gödöllő COOP Zrt. és a COOP üzletlánc jelenlegi üzletpolitikájába is. - mondta el Dr. Dúl Udóné, a cég vezérigazgatója.

Az 1978-ban épült, mára felújítandó állapotba került kereskedelmi egység eredményes működésére igazán jó lehetőségek adódnak, mivel a bolt környezetét többek között egy nagy lélekszámú lakótelep, közintézmények, forgalmas utak alkotják, Gödöllőn továbbá országos viszonylatban is magas vásárlóerővel számolhat az üzletet megvásároló cég.


A hivatalos tájékoztatás szerint gyors nyitást hamarosan átfogó energetikai és esztétikai, valamint kereskedelemtechnikai fejlesztések követik majd. Januártól megkezdődhet a megújuló energiaforrásokon alapuló fűtéskorszerűsítés, a bolt külső-belső dizájnjának megújítása, valamint a COOP üzletlánc arculati elemeinek teljes körű megjelenítése is, annak érdekében, hogy ismét igényes, a vásárlási élményt előtérbe helyező körülmények fogadhassák a boltba betérőket.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[120086] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél