hirdetés
hirdetés

A vitaminbevitel új formája a tv-ben

A VitaSip Kids vitaminos szívószál televíziós és YouTube kampánnyal jelentkezik – a tévészpotok szeptemberben futnak, míg a nonszpot megoldások az ősz folyamán lesznek láthatóak több nagy kereskedelmi tévés produkcióhoz kapcsolódóan, illetve a reggeli gyermekműsorsávban.

hirdetés

A koncepció célja a vitaminbevitel alternatív, játékos módjának népszerűsítése és a termék pontos használatának bemutatása.

A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi, a kisfilmek gyártója az Ionart csapata, stratégiai média-tanácsadó és a televíziós szpot és nonszpot vásárlások felelőse pedig a Perform Consulting.

A két, egyenként 20 másodperces kisfilmek az alábbi linkekre kattintva megtekinthetőek:

VitaSip vitaminos szívószál - folyadékpótlás - TV reklám



VitaSip vitaminos szívószál - Egyedül megy? - TV reklám

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél