hirdetés
hirdetés

AZ ÖRT az influencereket is vizsgálta

Az Önszabályozó Reklám Testület megkapta az első, Youtube influencerek által megosztott reklámokat véleményezésre. 

hirdetés

A Lactacyd és a Libresse által támogatott szexuális felvilágosító kampányban a tisztán edukatív tartalmak mellett termékmegjelenítéssel ellátott videók is találhatóak, így az ÖRT-nek számos szempontot kellett figyelembe vennie és átültetni sok évtizedes tapasztalatait az új platformra.


Örömmel üdvözöltük a POME megkeresését. Ez nagyon fontos lépés volt ez az ÖRT életében, hiszen bár a Reklámetikai Kódex hatálya valamennyi médiára, így a digitális tartalomra is kiterjed, mostanra, vagyis 2017-re jutottunk el odáig, hogy az influencerekkel szorosabb kapcsolatot építünk ki. Ennek egyik fontos állomása volt az első hivatalos véleményezésünk, majd az azt követő konzultáció.


A GVH által kiadott útmutató komoly eligazítást jelent, de az ördög a részletekben rejlik, így hát számos részletkérdésre kellett figyelnünk és arról álláspontot kialakítani - fogalmazott Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára.
Bendl Mátyás a POME ügyvezetője szerint az influencer marketingnek ugyan most alakulnak ki a részletes játékszabályai, de korántsem kell tartani ezektől, hiszen az erre hivatott szervezetek –mint például az ÖRT – segítenek ezekben a folyamatokban. Nekünk csak követni kell ezeket és a reklámszakmai munkánkra koncentrálni – hangsúlyozta Bendl Mátyás.


Az első megkeresés azt is mutatja, hogy az ÖRT nyitott az újtípusú kommunikációra. A kérdések pedig újabbakat vetnek fel, amelyekkel kapcsolatban a szakmai egyeztetést is megkezdtük – tette hozzá Fazekas.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél