hirdetés
hirdetés

Great Taste csillagos lett a Crunchy Nuts

Kókuszchips, mandula, napraforgómag, datolya, lenmag, tökmag, törökmogyoró. Mindössze ennyi összetevőből áll a Hester’s Life ropogós Crunchy Nuts terméke, mégis a több mint tizenkétezer pályázó közül arany csillaggal díjazták.

hirdetés

Az eredmény abból a szempontból is kiemelkedő, hogy egy dietetikus által megalkotott mentes receptúra képes volt eredményt bezsebelni a nem mentes termékek mezőnyében. Nem egészen egy éve a piacra kerülés óta ez a második nagy elismerésük. Nemrégiben a Pakk designverseny 2018 év csomagolása díjat is a vállalkozásnak ítélték.

“Nagyon büszkék vagyunk, mert valódi elismerést jelent számunkra az egészséget nem kímélő és álegészséges termékek tengerében kiharcolt eredmény. Termékeinkből kizártuk a hozzádott cukrot, a mézet és a diétás termékekben népszerű magas fruktóztartalmú szirupokat. Kizárólag természetes alapanyagokat - valódi gyümölcsöt és olajos magokat - használunk a termékek előállítása során. Fontos szempont volt a termékfejlesztéskor, hogy olyan terméket hozzunk létre, ami valódi igényeket elégít ki, széles körben fogyasztható, és élvezeti értéke minimum megegyezik a nem mentes reggeli ételekkel. Legfőbb üzenetünk a fogyasztók felé: Bátran és büszkén vállaljuk összetétel-listánkat!” - mondta Porkoláb Eszter dietetikus a vállalkozás tulajdonosa.

Az zsűri értékelése szerint:

A Crunchy Nuts vonzó megjelenését az egészséges, természetes összetevők keveréke adja. A textúra megragadó. A kókuszchips jól harmonizál a magokkal. A pirított keverék kellemesen, megfelelően édes. Egy jó választás a gluténmentes étrend követői számára.

A Great Taste Awards az angol Fine Food Céh által szervezett verseny, amelyet egyszerűen csak az élelmiszeripar Oscarjaként emlegetnek világszerte. 2018-ben több mint 12 ezer darab terméket neveztek számtalan kategóriában – a tejtermékektől kezdve a hús és borféleségeken keresztül a csokoládékig és a hűtött finomságokig –, ezekből kategóriánként csak néhány finomságot jutalmaztak csillagokkal. Az 500 fős zsűri 62 napon keresztül kóstolta az egyes kategóriák nevezett termékeit, míg kialakult a csillagosok köre.

A szervezők szerint a Grate Taste csillagjai és logója tulajdonképpen egy jelzés a fogyasztók felé mindenhol a világon, hogy kiemelkedő minőségű és ízvilágú terméket vásárol.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél