hirdetés
hirdetés

Nem kacsa: házhoz jön a romlott liba

Kizárólag ismert eredetű, ellenőrizhető minőségű élelmiszert vásároljanak – hívja fel a vásárlók figyelmét a Nébih, ahová az utóbbi időben számos bejelentés érkezett arról, hogy fogyaszthatatlan kacsát, libát vittek nekik házhoz.

hirdetés

A bejelentők különböző online felületeken, illetve helyi újságokban közzétett hirdetések nyomán vásároltak. Ezekben rendszerint csak egy telefonszám szerepel, ahol a megrendelést fogadják.

A konyhakész, ám fogyasztásra alkalmatlan, egész kacsa vagy liba kiszállítását követően a megadott telefonszám elérhetetlen, esetleg csak hitegetik a fogyasztót a reklamáció kezelésével.

A vásárlók panasza pedig jogos, hiszen a gyanútlanul átvett áru büdös, romlott, láthatók rajta az előzetes fagyasztás jelei, sem a minősége, sem a tömege nem felel meg a megrendelésnek.

Fotó:123rf.com
Fotó:123rf.com

A hatóság hangsúlyozta: a megrendelés során és az élelmiszer átvételekor érdemes meggyőződni a házhoz szállítással értékesített termék pontos származási helyéről, amire vonatkozóan a szállítónak hiteles dokumentummal, például számlával, szállítólevéllel kell rendelkeznie.

A nem azonosítható eredetű vagy problémás minőségű terméket semmilyen körülmények közt nem szabad átvenni.

A témában tovább olvashat a Nébih honlapján.

(forrás: hvg.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél